زلزله، اورژانس استان تهران را به حالت آماده‌باش درآورد

زلزله، اورژانس استان تهران را به حالت آماده‌باش درآورد سرپرست اورژانس استان تهران از آماده‌باش اورژانس تهران در پی وقوع زلزله خبر داد و گفت: زلزله ۳.۶ ریشتری قیام‌دشت تاکنون مصدوم نداشته است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۰ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 11
کد خبر: ۱۹۳۸۱۴

به گزارش راهبرد معاصر، محمداسماعیل توکلی؛ سرپرست مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه تیم‌های ارزیاب به منطقه جهت بررسی آسیب‌های احتمالی به زیرساخت‌ها و شبکه‌ها اعزام شدند، اظهار کرد: این زمین‌‌لرزه تاکنون خسارت و مصدومی نداشته است و تمامی پایگاه‌های اورژانس شرق و جنوب شرق استان تهران در سطح منطقه در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

 

سرپرست اورژانس استان تهران افزود: در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی شهروندان با شماره 115 اورژانس تماس بگیرند./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار